Salaa vanhemmilta-lakiesityksen vastustaminen

Vieras

/ #21 tuo olisi kasvatusvastuun viemistä vanhemmilta

02.09.2010 21:51

Miten voi lapsi viedä rooliaan läpi lapsena jos hän ei voi kehittymättömänä turvautua vanhempiensa kanssa jaettavaan tietoon koskien terveyttään. Miten voi vanhempi vastata alaiköisestä lapsestaan jos ei saa tietää mitä alaikäiselle tehdään.

Siis kyseinen kaiketi lääkäreiden ajama asia on lääketieteen etiikan perusvastainen.

Ja osoittaa lääkäreiden etiikan tason olevan nykyisellään kyseenalaisen matala - muistaen senkin että lääkärit ovat

- päättämässä mitä lääkkeitä ja rokotteita hyväksytään

- päättämässä mitä potilaalle annetaan hoitotilanteessa

- valvomassa lääketieteen toteutumisen tasoa eri isntituutioissa

- kehittämässä lääketeollisuudessa lääkkeitä'

- omistamassa niin lääkäriasemia kuin eritoten rivilääkäreitä myöten lääketeollisuutta

- ovat niissä rooleissa niin kestitsijöinä kuin kestittävinäkin erilaisissa lääke-esittely yms tilanteissa

Toisin sanoen lääkärit ovat hankkineet hyvin tieto- ja syytesuojatun - kuten lääketeollisuuslaitosten toimilupien jatkuminen osoittaa vaikka on niin lahjottu valtioita kuin tapettu kymmenintuhansin ihmisiä kelvottomilla lääkkeillä - aseman yhteiskunnassa - mutta jonka eliittiaseman vastakappaleena on alhaiseksi luisunut jopa sairaita piirteitä omaava etiikka.

Tämän vuoksi paitsi että aiottu hanke on estettävä on myös lääkäreiden aseman oikeutukseen ja etiikkaan puututtava määrätietoisesti koko maailmassa WHO:ta myöten poliitikkojen toimesta.

Lääkäreiden sählääminen epäeettisellä tavalla terveysalalla saa riittää.