Kärpäsen koulun opettajan puolesta

pudottihan kärpänen kaksi lentokonettakin peräkkäin

/ #2 Eikö kärpänen vois kaataa Suomalista lakimiesten-naisten oikeus järjestelämää.

28.10.2016 06:52

Suomessa on tämä paljon puhuttu demokratia mennyt paljon pitemmälle ja juontaa juurensa sosiaalidemokraattisen presidentin Koiviston valtakaudelta, alkaen talousrikollisuudesta, jättää rikolliset tuomitsematta, siis täytyi jättää tuomitsematta. Jatkoa seurasi Ahtisaaren ja erikoisesti Halosen valtakaudelta. Se oli kaikkein sekavinta valtakautta ja sekavinta jatkuu hamaan tulevaisuuteen myöteisesti rikollisille muokattujen lakien muodossa. Ei voida rikollisuuteen puuttua, joutumatta itse rikolliseksi ja varmuudella tuomittavaksi. Toisin oli ennen, rikolliset tuomittiin, kouluissakin järjestys ja kuri pystyttiin säilyttämään, aivan opettajien voimin. Ei nykyään, kaikki on vallalla. On nämä koulukiusaajat ja koulusurmatkin. Ne vain lakisääteisesti tutkitaan ja lisätään vartiointia ja kameroita, tarkkaillaan ympäristöä ja media jos jotakin, niin hoitaa valheetkin eteenpäin. Niin toimii Suomalainen järjestys ja oikeusjärjestelmä, vai mikä se olikaan oikeusvaltio (tomarit ja lakinaise-miehet rahastaavat jättiläismäisiä rahaläjiä) ja itse pistäät päältä omiin taskuihinsa. Voidaakin puhua rahastavasta oikeusjärjestelmästä. Siis vielä kerran rikolliset hyötyvät ja rahastavat.