Kannabiksen laillistamiseksi

Vieras

/ #57

14.11.2016 23:42

Koska olen käyttänyt cannapista 13vuotiaasta nyt olen 33 v ja cannapis lailliseksi siitä ole haittaa harvemmin kukaa pilvessä lähtee tappelemaan kylille toisin kui kännissä kokemusta on ja harvemmin pilvessä tehdään väkivaltaa/rikota paikoja käyttäydytä epäasiallisesti taidan polttaa savut katto elokuvan ja nukkumaa mut jos viinaa ottaasin ni vaimo jo turpaannottas esimerkki. Ja autta uni /ruokahaluu kipuihin pidänkin cannapista laillisena ja tiedän paljon asiasta politikot ottakaa järkikätee ja säästäkä verorahoja veikkaan et jos se laillistetaan ni valtio säästää rikostutkinnassa 1000000e ja ja kymmenen miljoonaa oikeuskuluja yms ja valtio saisi cannapiksesta vero tuloja ja järjestäytynyt rikollisuus vähenee ja ihmis henkiä säästyy joku saatan supu apteekeissa ja valta osa sitä väärin käyttää ja saa olla lastensa kanssa toista se on jos savut polta 2vk et saa lastas nähä ni väärin ite ollu sekakäyttäjä ja tiedän et pilvi on satakertaa terveellisempään kun useat rauhoittavat ja opiaatit ja adh lääkkeet kyllä te kemikaaleja ihmisee tungette mut aito luonnon tuote ni haraatte vastaan rn lopeta pilveä ikinä