Salo-lisän puolesta

/ #14 Re:

09.09.2010 22:27

#10: Jii -

Ihan periaattesta jo olen tätä Salo-lisän poistamista vastaan. Ja juuri siksi, että lapset eivät ole mitään pahaa tehneet, että heidän tarvitsisi kärsiä sellaisten omaan napaan tuijottelevien aikuisten tyhmempääkin tyhmempiä päätöksiä! Rahaa löytyy siihen, mihin sitä halutaan löytyvän. Esim. valtavan tarpeellinen kaupungintalo, johon toki tarvitaan nykyaikaista taidetta. Mitäs siitä, jos ne mitään esittämättömät viivat taululla tai mötikät patsaana lähtevät lapsiperheiltä ja vanhuksilta... Pitäähän kaupungilla kunnon kaupungintalo olla, kun tulee kaiken maailman edustustilaisuuksia. Vihreä Salo taitaakin tarkoittaa raakiletta, eikä niinkään ympäristöystävällisyyttä. Katsotaan vaan, miten kauan tämä kaupunki huohottaa, ennenkuin viimeinen hengenveto lähtee. Ei tänne ainakaan tulevaisuus lupaa mitään hyvää, jos kaupunki jatkuvasti ottaa lapsiperheiltä! Hehän sen tulevaisuuden tänne tekevät!!!