Adressi RaisU:n johtoryhmälle

Vieras

/ #21 Jatkaisitko itse jos...

25.11.2016 20:52

Jatkaisitko sinä uintia jos et saisi valmennusta vaikka joka päivä treeneihin tulisitkin? Jatkaisitko sinä jos sinua ei ohjattaisi lainkaan? Jatkaisitko sinä jos sinua ei koskaan tervehdittäisi tullessasi treeniin? Jatkaisitko sinä jos valmentaja ei antaisi sinulle koskaan ohjeita vaan ohjeet kulkisivat toisen uimarin kautta vain sinulle? Jatkaisitko sinä jos et saisi koskaan positiivista sanaa vaan vain negatiivista puhetta yrittäessäsi kysyä jotain ohjetta? Jatkaisitko sinä jos valmentaja puhuisi sinusta toisille pahaa? Jatkaisitko vieläkin vaikka ylikaiken pitäisit uimisesta ja treenaamisesta, mutta et oikeastaan saisi olla edes ihminen sillä ihan sama valmentajalle oletko altaassa vai et?  Jatkaisitko sinä silti... tässä on kyse nuorista alaikäisistä lapsista joiden ei tarvitse vielä osatakkaan puolustautua aikuista kohtaan. Eiköhän se ole vanhemopien tehtävä puolustaa ja vaatia inhimillistä kohtelua lapselleen. Onko siis kaikki hyvin?