Mopot 60km/h

Vieras

/ #577 Edelliselle

11.09.2010 16:38

Toi on aika typerä väite jos sillä perustelet että 15 vuotiaan pojan pitäs saada ajaa kuuttakymppiä. Kyllähän autotkin saadaan kulkeen pariasataa, niin miksei samalla logiikalla pistetä niitä kulkemaan. Formula on tarkoitettu kulkeen 100-300km/h niin pistetään nekin tonne tielle niin johan alkaa tulla ruumiita. Kun itte muistelen omia mopoaikoja niin kyllähän silloin puolet mopoista oli viritetty kulkemaan sen +60km/h. Sitten kun porukassa ajeltiin niin mitäköhän tehtiin kun siirryttiin 40 rajotukselle? Kaasu pohjassa vaan ajettiin liikennesäännöistä ei välitetty pätkän vertaa. Vielä kun yleensä niin sanotut mopogänget ajaa porukassa niin pätee hyvin "joukossa tyhmyys tiivistyy" sanonta. Eihän siinä voi hiljempaa ajaa jos kaverit menee täysillä. Se 45 on ihan hyvä nopeus, ei niitten sen enempää tarttis kulkea. Ihan turhaa sanoa että liikenteessä jää jalkoihin, kun ainoastaan pikatiellä jää jalkoihin ja siellä jäis vaikka nopeus olis 60 (todettu on). Kyllä sitä sitten kevarilla ehtii astettä järkevämpänä ajella, vaikka osa niistäkin kavereista on ihan kahjoja.