Kierikki Naturehotelli ansaitsee oikeudenmukaisen mahdollisuude.

Guest and Customer

/ #20

09.12.2011 22:56

Olen täysin tyrmistynyt nähtyäni ja kuultuani tästä vuokrasopimuksen irtisanomisesta, ja ennen kaikkea lyhyestä varoitusajasta. Olen Oulun alueelta, mutta silti yöpynyt hotellissa ja menossa ensi viikonloppunakin. Parempaa palvelua en ole koskaan saanut. Äärimmäisen kohteliasta ja kodikasta palvelua. Isäntäpariskunnan innokkuus ja hollantilaisuuden tuominen Suomeen on ollut eksoottista. Tämä päätös tuntuu hyvin väärältä ja käsittämättömältä.
I am fully shocked after having heard about the possible closing of Nature Hotel Activities in Kierikki. I come from Oulu region, and still I have been as a guest and customer to the hotel and find it very unique and special with the most friendly, enthusiastic, and cozy service. It has been a great asset to Yli-Ii and region that Dirkje and Coen have brought some Dutch culture among Finns. The situation and Yli-Ii municipality decisions seems totally unfair and out of the civilized world.