Vieras

/ #72

20.07.2019 16:37

Ennen kaikkea maahantunkeitujia  ei tulisi päästää maahan.Kulttuuri erot ovat liian kaukana toisistaan, eivätkä  kehitysmaiden väki   tule koskaan sopeutumaan eurooppalaiseen elämänmenoon,päinvastoin. Tuovat oman kultuuriinsa, taikauskontoineen ja poppamiehineen mukanaan.Lisäksi ,valkokaulusrikolliset tekevät tällä haittamaahanmuutolla bisnestä.  Asunto ja terveyspalveluihin maahantulijoilla omat ohituskaistat.Vaikka samaan aikaan Suomessa useampi tuhat täysin asunnotonta Suomalaista ihmistä ,mutta nämä ovatkin valkoisia  Suomalaisia.Tämän ja kaikkien muiden riskien ,niin terrori kuin terveysriskien  ,joita tulijat tuovat mukanaan .Päättäjät kieltävät vielä puheenkin , ellei se ole iloista kiva puhetta ! Itäblokki ajoi sodan jälkeen YK,n ihmisoikeusopimukseen lajaa vihapuheenmääritelmää, joita länsimaat vastustivat .Nyt EU on omaksunut vanhan Neuvostoliittolaisen tulkinnan." Vihapuheen"   Joka ei yksinkertaisesti kuulu länsimaiseen demokratiaan.Sensuuri on vapaan mielipiteenmuodostuksen pahin vihollinen.