Rasismi ja leikkaukset poikki suomalaisia kohtaan!

Vieras

/ #137 Re: Suomalainen lapsi rasismin uhrina! VIELÄ UUDEMMAN KERRAN !!

29.08.2019 14:22

#116: - - Suomalainen lapsi rasismin uhrina!

Helsingin Sanomat 29.8.2019:

Isä, mummo ja raskaana oleva äiti löytyivät sammuneina pienten lasten luota Helsingissä uutenavuotena, seurauksena ehdotonta vankeutta ja sosiaalitoimia

Kyllä vetää sanattomaksi. Perussuomalaisita on aivan normaali aja luontevaa että äiti ja poika ja pienten lasten isä ja äiti ovat umpijuovuksissa ja samuneina samaan aikaan ja samassa paikassa. Kyllä käy niin sääliski näitä lapsi parkoja ja vielä syntymätöntä lasta kun isä, äiti ja isoäiti ovat tuollaisia vanhemmiksi ja isovanhemmiski täysin kelpaamattomia ihmisiä!

Sosiaali toimen rahat ovat vähissä koska niitä on jouduttu leikaamaan jotta saataisiin lisää rahaa perussuomalaisten katkaisu hoitoon jotka eivät selvästikkään auta mitään! Kyllä tuollainen isä pitäisi kastroita ja äiti stertriloida ja persu mummo samaten ja laittaa loppu iäkseen vankilaan!

Perus suoamalsiet yllyttävät ampumaan poliiseja vaika parempi olisi, että perus suomalaiset ampuisivat toisaan!!1

Sanat eivät riitä kuvaamaan raivoa jota tunnen tämän asian vuoksi! Suomalaiset pikku lapset joutuvat persujen rasismin kohteeksi! HÄVETKÄÄ!!!

Hyi helv...

Voi jumal...