VANHAINKOTIEN PUOLESTA

Janne Saarioja, Salo
Vieras

/ #5 VIRKAMIEHET JOUTAISI TEHO OSASTOLLE!!!

19.09.2010 12:22

Salon virkamieskoneisto on sekaisin. Heidät on sekoittanut Akun henkilökohtaisen konsultin lisäksi muut kallispalkkaiset konsultit joille on tärkeää löytää säästökohteita jotka ovat heille vain kuin Tahroja Paperilla ilman inhimillistä ajatusta ihmisen hyvinvointia. Olin kevät talvella 2009 tilaisuudessa jossa käytiin läpi näitä Salon suurkunnan palvelujen tarjontaa. Muistan kuinka terveyspuolen virkamies Kai Saarimaa kertoi mm: Salon alueen vanhainkoti verkosta ja kuinka paljon ylläpito maksaa. Jo silloin oli rivien välistä luettavissa mikä virkamiesten tarkoitus on. Loogisesti poja ja tytö ovatkin sitten noudattaneet niitä mielihalujaan joka on näkyissä siitä tehokkuus ajattelusta jossa vanhainkoteja ollaan ajamassa alas ja muuttamassa tehopalvelupisteiksi jossa vähävaraisella vanhuksella ei ole enää sijaa. Toivon mukaan tämä adressi omalta osaltaan pystyisi näyttämään koneiston virkamiehille sen tosi asian, että ihmiset ovat oikeasti huolissaan mm: tämän Kajalakodinkin kohtalosta.