Adressi Päivi Räsäsen erottamiseksi ministerinvirasta

luterilainen

/ #4025 Re: Ihmisen ainoa todellinen turva on JUMALASSA, vaan sitä ei monet tiedä

13.07.2020 10:33

#4016: (A) anarkaista -

Todennäköisesti räksytillä tarkoitetaan Päivi Räsästä vaikka hän on aina puhunut asioista asianmukaisesti. Asiat riitelevät, ei ihmiset. Päivi Räsäseen kohdistunut ajojahti on aivan käsittämätön. Maailma on mennyt vituralleen. Eihän ole mitään syytä inhota Päivi Räsästä. Toiset vääristelevät minkä ehtivät. Kaikkeen ei kannata aina lähteä mukaan. Ja voi katsoa myös peiliinkin mitä sieltä näkyy.

Monet ihmiset lähtevät sokeasti mukaan, jos joku aate tms. tulee ulkomailta. Katsotaan sokeina ihailevasti, jos tulee sopivalta taholta, mitä tuleekin. Jotkut kulkevat vaikka takapuoli paljaana, jos se on muotia tai muuten muiden suosiossa. Omaa järkeä ei käytetä oikeastaan tippaakaan. Valitan.

Hesari ei antanut paperipainokseen Päiville vastine mahdollisuutta,vaikka Päivi sellaisen kirjoitti. Ainoastaan digihesarissa oli Päivin vastine. Suomi on taantunut. Kaikki halutaan vääristää. Ei edes haluta ajatella, mitä toinen tarkoittaa, vaan poliittisesti pelataan pelkillä mielikuvilla. Tätä menoa jatkaen olemme todella sairaassa touhussa.