Petäsmäen metsä suojeltava rakentamiselta

Maarit

/ #5 Pro Raision metsät!

26.10.2022 13:53

Raisiossa on meneillään useampia kaupunkilaisten hankkeita metsien ja viheralueiden puolesta. Päättäjät eivät kuitenkaan tunnu kuuntelevan meitä. Olin itse keräämässä nimiä Kuuanlaakson metsikön rakentamista vastaan mutta vetoomuksella, n. 130 nimeä, ei ollut mitään vaikutusta päättäjiin ja kaupunkikehitysjaostoon, joka 24.10.2022 päätti puoltaa YIT:n kerrostalohanketta. Rakentamatta jättämisestä ei edes keskusteltu vaikka uusi pientaloalue ei todellakaan kaipaa kylkeensä isoja kerrostaloja ja metsää on jo tuhottu ympäriltä rajulla otteella.

Lumparlan asukkaat ovat myös huolissaan alueelle suunnitellusta kerrostaloalueesta, joka tuhoaa viheralueen (TS tänään 26.10.2022)

Mitä tehtäisiin? Vähin mitä kaupungilta voi pyytää on keskustelutilaisuus, jossa päättäjät perustelevat millaista kaupunkikehitystä täällä halutaan ja onko vihreitä arvoja käytännössä. Miksi vanhojen, tänä päivänä tökeröiden asemakaavojen annetaan viedä meitä kuin pässiä narussa?

Kommentoi adressia

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…