Vastustamme eduskunnan holtitonta palkkapolitiikkaa

Pettynyt
Vieras

/ #27 Turhaan, aivan turhaan...

26.09.2010 10:08

En koskaan enää käy äänestämässä, ja sanon toisillekin ettei se kannata. Eduskunta säätää lakeja, jotka vaikeuttavat ihmisten elämää ja toimintaa, hyvänä esimerkkinä ympäristö- ja jätevesilait.

Ympäristölakien seurauksista ei välitetä. On käsittämätöntä että teollista toimintaa kohtaan hyökätään raivokkaasti ympäristönsuojelun nimissä. Monet teollista toimintaa harjoittavat pienyritykset ovat joutuneet lopettamaan toimintansa, kun eivät pysty vastaamaan järjettömiin ympäristönsuojellullisiin haasteisiin.

Pienimuotoista teollista toimintaa harjoittavan yrityksen on todistettava ettei toiminta aiheuta ympäristölle haittaa. Ympäristöviranomaisen ei tarvitse osoittaa millaista haittaa toiminta aiheuttaa, vaan velvollisuus on siirretty yrittäjälle. Ympäristönsuojelusta on tullut viranomaisten Jumala ja diktatuuri, joka alistaa kaiken alleen.

En voi ymmärtää sitä, että vihreys on vienyt viranomaisten järjen. Ympäristöhömpästä on tehty työllisyyttä ja taloutta tärkeämpi asia.