VANHAINKOTIEN PUOLESTA

Vieras

/ #46 yhdistymissopimus

26.09.2010 12:45

Tämän adressin asia on estää Kajalakodin ja muidenkin vanhainkotien asiaton ja turha, ja ennenaikainen alasajo.

Lehdistä on saatu lukea miten paljon kuluja tulee tyhjistä kaupungin tiloista, kuten esim Kuusjoen entisistä kouluista ja kunnataloista, pian Perniön kouluista, lukiosta ym , entinen  kaupungintalo kai puretaan.  Se uusi kaupungintalokin on NIIN turha, kun verrataan sitä lasten ja vanhusten hyvinvoinnin tai paremminkin pahoinvoinnin tilaan.

Veroprosentin nosto ei kai sen *&%½$ yhdistymissopimuksen mukaan ei ole vielä "luvallista", tai jos siinä kohtaa murretaan sopimus, niin sitten myös ne 5 vuoden suojatyöpaikat muutosjohtajille ja muillekin turhimuksille.  Ei meillä missään muuallakaan töissä olevilla ole kuin normaali irtisanomisaika, 2 vk - 1 kk.  Ja myös Salon joutsenvaakuna takaisin, pois se Halikon punamusta rumilus.

Johtajat jokainen 2 kuukauden pakkolomalle vuoden aikana, KAIKKI, suunnittelijat ym, mutta ei tavalliset työntekijät, keittäjät, siivoojat, hoitajat ym pientä palkkaa mutta sitäkin tärkeämpää työtä tekevät , säästöä syntyy kun korkeapalkkaiset ovat poissa.  Kurjuus lisääntyy kun pienipalkkaiset, mutta todella tärkeät ihmiset joutuvat samaan lomautukseen, säästöä ei juurikaan tule palkoista.

Nyt maalaisjärki käyttöön ja annetaan vanhainkotien jatkaa rauhassa oloaan.

Kajalakoti on kodin jälkeen paras paikka vanhukselle.

Kirsti Pohjola

sitoutumaton