Lääkekannabis kipupotilaiden käyttöön

Vieras

/ #17 huomio kansalaiset

26.09.2010 21:15

hei te kakki kipuihin kannabista tarvitsevat ihmiset.kannabiksen vapauttamisen eteen on nyt viimeaikoina ruettu tekemään enemmän näkyvää työtä. monet varmaan ovat lukeneet haaran hampputempauksesta kiltolakia vastaan ja vastaavaa toimintaa on varmasti paljon tekeillä ympäri suomea.juuri äskettäin on perustettu facebook ryhmä LUONNONPUOLLUSTAJAT joka ajaa luonnon hyvinvoinnin puolesta toimimista ja ennenkaikkea kannabiksen kasvattamisen vapauttamista. suosittelen kaikkien liittymistä kyseiseen ryhmään jos haluatte että muutosta lakiin saadaan tulevaisuudessa. oma näkemykseni on se että te jotka kärsitte kovista kivuista niin ottakaa yhteyttä johonkin henkilöön joka osaisi opastaa kannabiksen hankinnassa tai sen kasvatuksessa. tietoa löytyy esimerkiksi hamppufoorumista ja sky:lta ja varmaan myös luonnonpuollustajat sivulta f-bookista.

se onko eettisesti tai laillisesti oikein kasvattaa tai hankkia kannabista kivun hoitoon on minusta sivu seikka kun ottaa huomioon sen tämänkin hetkisen näkemyksen lääkekannabiksesta ja kannabiksesta yleensäkkin.ketään en suoranaisesti yllytä mihinkään laittomaan mutta yllytän pohtimaan asiaa onko kieltolaki oikeudenmukainen nyky yhteiskunnassamme? ja kannattaisiko ottaa yleisesti kantaa siihen että vaadittaisiin kansanäänestystä kannabiksen lääke asiassa ja kotikasvatuksen laillistamisessa omaan käyttöön lääkkeksi tai nautintoaineeksi.