Dalton Alpakalle elämä

Hyvä firma sossu ja kela

/ #610

30.12.2011 21:05

Sitaatti kuuluu:"Rakas velini!

Nyt paattanyt mina kirjoitta koti minun suku- Mina olla monta vuotta Suomi nut. Mina voi hyva, oikein hyva. Se on nyt kaksi vuotta kun kirjoitta viimeksi. Ei hyva. Kuinka iso perhe me nyt? Kun mina matkusta koto meita 98 yhteen laskettu. Teita paljon enemman nyt, luulla mina. Mina hankkinut oma perhe. Suomilainen tyttö. Han olla hyva, oikein hyva. Suomilaiset tytöt pitavat kovasti me... somalit. Vaimo saada lapsi, mina saada raha lisa raha Suomi valtio. Minulla hyva Suomessa. Jos mina kipea, soitta puhelin 112, saada kaksi kantaja ja ne vieda minut sairaala hieno Mersu. Minu oma pakolaislaakari sano minulle, ei niin paljo tyota. Mina vasy. Mina toimessa nyt Kansaneläkelaitos. Hyvin hyva firma. Haarakonttori joka puoli Suomi. Ei paljo tyo. Mina mene vaan firma ja ne anta minulle raha. Mina myos toissa toinen firma, sosiaalitoimisto, Iso firma, helppo tyo. Vain saada raha.

Suomi kansa hyva. Vain tyhmä. Ei saada pitaa vuohi tai kana asunnossa. Se olla tyhma mita? Suomi miehet kummalliset. Ne vain teke tyo. Mina ei ymmarta. Suomi mies ei sanoa mita, kun me ravintolassa valita vaimoja. Han ei tulla hulluksi. Vain nuori Suomimies pystytukka tulla hulluksi, kun mina kayda tervehtimassa hane tytto. Sanoa mina raiska tytto, riehu kovasti. Silloin mina soitta taas 112 ja poliisi tule korja pois rahinamies. Suomi turvallinen maa, oikein hyva. Minulla hieno asunto. Me vain ulkomaalainen, jolla iso hieno asunto. Ne on oikein kallis. Suomi mies ai ansaita niin paljon kuin mina. Hänella vain paljon tyo. Koko paivan han ansaita vahan raha, joka mene valtiolle, joka anta se minu firmat. Se olla oikein hyva.

Jos mina ei pida tapetti vari tai keittio kaappi, vain sotke tapetti ja potki masaks koko kaappi, kaupunki lahetta mies laittamaan uudet hienommat. Tulla koko suku tänne Soomi. Osta lentolippu Eesti ja tulla sieltä yks pikku laivamatka tanne. Havitta lentolippu kun te tulla Soomi. Piilotta rahat enne Soomi, sitten saada taalla minu firma paljon raha. Suomi paljon kylma maa, mutta valtio anta meille kaikille paljo vaate. Pakolaislapset saada Luhta haalari. Luhta hyva merkki. Suomilaiset ei vara osta Luhta. Aikuiset saada nahkatakki ja Levis housu. Adidas tossu. Oiken hyva merkki ja kallis. Meilla pita olla tyylikas vaate, kun me paljon istu paari ja pelata hedelmapeli. Sosiaalitoimisto anta pelimerkki. Soomilainen ei itse ehdi istu paari ja pelata, kun on niin paljon tyo.

Ne rakentaa uusi talo tanne. Oikein hieno ja kallis. Suomilainen ei vara asua siina,. Me saada se koko perheelle. Jos vain somalit asua siinä voi pitaa vuohi tai kana parvekkeella. Se olla hyva, mita? Kukaan Suomilainen ei vara asua siinä. Tulka kaikki tanne, mina huomenna puhua siita minu firma kanssa."sitaatti päättyy. Hauskaa riitti.