Dalton Alpakalle elämä

Vieras

/ #671 Re: Otsikko

03.01.2012 16:53

#669: Valitse nimimerkki - Otsikko Tuli kertaheitolla niin paljon Infoo, että  osaa jo päätellä mistä kaikki tämä on saanut alkunsa. Kateudesta. On se ikävää, kun on noin kateellisia raukkoja noi ihmiset. Hyi Hel*etti! Toivottavasti eivät tunkeu mun elämääni, antasin lähöt. Voi teitä raukkoja. Ihania eläimiähän ne on ja hyvinvoivia. Päivastoin kuin ne sikalat, kanalat ja muut sellaset. Sikala isännät  antaa sikojen maata pa*kassaan ja ajelevat tila-autolla pitkin raittia. Mutta, onhan se väärin että virkamiehetkin sotkeutuu noihin tyhmien ihmisten juoruihin, jotka kateudesta pursuaa. Voi, voi kyllä on suomen asiat huonolla mallilla, tuskin paranevat jos ei herrat vaihdu."Aasi raukat ja muutkin pollet Järkyttävä paikka, käykääpä paikanpäällä ja tehkää lisää ilmoituksia!" Tämäkin viesti osoittaa todella paljon. On tuosta Kalevan linkistä.  .http://www.kaleva.fi/uutiset/sopiva-sekoitus-koiraa-ja-hevosta/869016#viesti_3663256