Vaadimme vuonna 2007 väärinperustein huostaanotetun, Joona Markus Mikael Leppäniemen palauttamista k

Vieras

/ #37 Re: Joonan pakkohuostaanotto

05.10.2010 20:52

#2: ire leikonniemi - Joonan pakkohuostaanotto

Olet oikeassa siitä, että useat sijoitusperheet tekevät vain tiliä lasten avulla, ja mikä vielä pahempaa, saattavat olla epäpäteviä ja aiheuttaa traumoja lapsille, kuten esimerkkini alla todistaa.

Tällainen tapaus oli naapurissani. Autot ja veneet vaihtuivat vuosi vuodelta hienommiksi ja kalliimmiksi, mutta perheen lapsille ei annettu edes uutta polkupyörää, vaan ajoivat yhdellä ruosteisella romulla. Annettiin minun vanha pyörä sitten ilmaiseksi perheen tytölle.

Sijaisisä käyttäytyi aina kummallisesti lapsia kohtaan. lapsille ei annettu esim. kännyköitä. Vähän aikaa sitten selvisi isän hyväksikäyttäneen nuorta tyttöä viiden vuoden ajan. :(( itse järkytyin todella paljon ja olisin halunnut auttaa, olisin halunnut tietää aiemmin ja estää tuon kamalan asian. Kuitenkin vaisto oli alussa sanonut, että noissa sijaisvanhemmissa on jotain vikaa.