Kannabis lailliseksi

Kannabian

/ #3332 Re: !!!

07.01.2012 12:21

#2: Reija Tyynismaa -

Kuule Reija "Propaganda Mummo" Tyynismaa, Minusta tuntuu että et ole oikeen perillä kannabiksen vaikutuksista, minä olen 27vuotias tuore isä, elämänkatsomukseltani olen vege , eli en syö mitään eläinkunnan tuotteita ja muutenkin pysyttelen vihreällä linjalla, olen ensimmäisen kerran polttanut kannabistä 9vuotta sitten, ja elämäni on sujunut paremmin kun hyvin kykenen ottamaan asioista vastuuta ja elämään normaalisti siitä huolimatta että joskus poltan tötsyt ystävieni kanssa sosiaalisoinnin, mielenrauhan ja mietiskelyn vuoksi kannabis on luonno rohto, ei huume!
Lapseni kasvaa hyvässä ympäristössä siitä huolimatta että poltan kannabista. Kannabikseen ei jää koukkuun eikä siitä mene hiprakkaan tai tule sekavaksi, ja vielä kerran sulle tahdon alleviivata sokea suomalainen että siihen ei jää koukkuun sun ei tarvi tehdä siitä päivittäistä rutiinia jos et itse tahdo, mutta jos joku tahtoo niin se on tietysti eri asia mutta siitä ei voi kannabista syyttää. Jos haluat vastata mulle jotan Reija niin pistä kuules mailia mulle osotteeseen: jopolokki@live.fi