Teemu Mäki pois professorin virasta

Vieras

/ #58 lisäystä tähän..

08.01.2012 15:18

Kaikki ihmiset tietävät jo, että on sotaa, nälänhätää, väkivaltaa ym. ihan hirveää, kaikki ovat nähneet sitä omassa lähipiirissään ja mediasta tuutin täydeltä ja sen seurauksena jokainen mielenterveydeltään terve ihminen pyrkii parantamaan maailmaa kokoajan ja käyttää aikansa rakentavalla tavalla, mutta Teemu Mäki käyttää aikansa hankkimalla löytöeläinkodista kissan, tappamalla sen ja RUNKKAAMALLA SEN PÄÄLLE, perustelemalla sitä taiteella JA NAUTTIMALLA TUOLLAISESTA ALHAISESTA "TAITEESTA" MEIDÄN VERORAHOJA, JOTKA NEKIN VOISI MENNÄ NÄLKÄÄ NÄKEVILLE TAI JOHONKIN MUUHUN MIKÄ OIKEASTI PARANTAA MAAILMAA. Lukuunottaen kaikki ne siveettönät oksettavat jutut (ISOÄIDIN SILMÄÄN NAIMINEN, PROSTITUUTION LAITTOMUUDEN KRITISOIMINEN). Voimme vain odotella milloin tämä "taiteilija" kohdistaa samanlaisen tekonsa esim. lapseen, perustelee sitäkin taiteella ja kaikki sairaat ihmiset hyväksyvät sen.

Ja huom. itse olen kasvissyöjä, otan kantaa kaikkiin epäkohtiin niin ihmisten kuin eläintenkin kohdalla, lahjoitan nälkää näkeville ja pyrin elämään ekologisesti ym ym. Tämä Teemu Mäki adressin allekirjoittaminen on vain yksi niistä asioista ja todellakin tahdon saada tuon Teemu Mäen tuolta alalta pois JOS HÄN EI KADU TEKOAAN JONKA ON TUONUT JULKISUUTEEN "TAITEENA".

ja mikä sairainta: "Vuosien mittaan Teemu Mäestä on tullut suomalaisten "kulttuuriväen" lemmikki, jolle on jaeltu kosolti veronmaksajien rahoja apurahoina. Mäki on saanut mm. valtion taiteilija-apurahan neljä kertaa ja valtion taidemuseo KIASMA OSTI häneltä KISSANTAPPOTEOKSEN 20 000 markalla vuonna 1994." http://www.hesy.fi/info/tiedote210504.htm

Onneksi en ole koskaan Kiasmassa käynyt enkä aijo vastaiduusessakaan käydä jos se taide on tuollaista!!!

Kyllä jokainen viisas ihminen näkee, että Teemu Mäelle on tapahtunut jotain todella ikävää lapsena, joko häntä on käytetty seksuaalisesti hyväksi tai sitten hänestä on vain tullut narsisti tai mikä pahinta, kumpaakin?!?

Jokainen viisas ihminen myös huomaa tässä asiassa moraalirappion (miksi niin moni hyväksyy tuon asian, EI Teemu Mäki KADU). Ihminen tuhoo ihtesä ja kaiken ja kun se ei enää edes tunnu missään niin sitähän voi tehdä huvikseen.