Rullalautailun sisähallin säilyttävä Joensuussa

Vieras

/ #12 Tälläistä

08.10.2010 14:22

Tälläista laitoin tonne joensuun hallitukselle :D

-------------------------------------------------------------------------------------
Hei!

Lukekaa tuo, ja miettikää sitten, että mitä on järkevintä tehdä. Monet ovat allekirjoittaneet tuon adressin, ja ihan syystäkin. Itsekin olen rullalautailun eli ''skeittauksen'' harrastaja, ja tuon on ihan pöyristyttävää, että nuorilta viedään heidän ainoa paikka jossa he voivat talvella lajiansa harrastaa. Itse en Joensuussa asu, mutta tämän saman kirjoittaisin Helsingin kaupungille, mikäli he suunnittelisivat Kontulan skeittihallin lopettamista. Joten, herätkää ihmiset älkääkä viekö nuorilta heidän harrastustaan! Skeittaus on harrastus siinä missä muutkin lajit.
Jos viette skeittihallin näiltä Joensuulaisilta, silloin he jäävät notkumaan ostareille ja kauppakeskuksiin pahanteossa. Kuten tuossa adressissa luki, skeittarit ovat valmiita maksamaan enemän päästäkseen skeittaamaan.. Mielestäni sen pitäisi olla ilmaista.. Ja ei mukamas ole varaa? Tuo on sellaista, mikä on jo niin nähty. Ei ole varaa kustantaa nuorten harrastuspaikkoja, ja silti rahaa riittää kaikkeen muuhun, mm. teiden kunnostukseen, hiekoitukseen, hallituksen uusien tuolien ja pöytien ostoon, henkilökunnan palkkaamiseen..

Katsotaan sitten kun allekirjoittaneita on sen verran että tajuaisitte, kuinka tärkeää skeittaus on meille skeittareille. Me omistautuneet skeittarit teemme sitä monta tuntia päivässä! Joten herätkää ja perukaa tuo purku!