Hikipedia pois netistä!

Hampuri

/ #15

10.04.2007 16:11

Heh. Varsin huvittavaa, joskus pienempänä pelkäsin käydä vessassa, koska isosiskoni päätti pelotella minua viemäriverkostossa asuvalla kädellä. Totta on, että informatiivinen tietolähteeni ei ollut luotettava auktoriteetti (ottaen huomioon siskoni tavan pelotella minua erilaisin metodein), mutta totta on myös se, että kyseisessä iässä minulla ei ollut kykyä erotella luotettavaa tietolähdettä epäluotettavasta. Myöhemmin kuitenkin ymmärsin, että viemärikäsi olikin vain fiktiivistä tuotantoa, mutta toisin kuin hikipediassa, siitä ei oltu varoitettu etukäteen. Toisinsanoen, kuka tahansa voisi pelotella pikkulapsia sanomalla päättömyyksiä hillerien hierarkisesta hakaristiyhteiskunnasta vain parin naurunpyrähdyksen tähden, jopa ilman hikipediaa, ja tällaiset "fobiat" kuuluvat kasvamiseen, ja ovat tärkeitä jotta ihminen oppisi erottamaan oman harkintansa avulla luotettavan ja epäluotettavan asiasisällön.

Ai niin, ja Hero Aasdas, nti Horveli ei ole sanonut mitään mikä viittaisi tappouhkaukseen, mutta voit haastaa hänet rikokseen yllyttämisestä, sillä hän pyrki usuttamaan sinua tappamaan itsensä.