Muumit pois mäkkäristä

helsinki

/ #2 justiinsa!

13.04.2007 13:40

Mitä hel**ttiä? Vieläkö ihmiset jaksaa itkeä siitä, miten mäkkäri riistää ja oi ja voi, nytkö sinne on meidän ikiomat pikku muumitkin väkisin viety? Minua alkaa henkilökohtasesti jo v****tamaan tuo ainainen viherpiiperrys ja valitus siitä miten isot firmat vie leivän pienemmän suusta, miten Unilever on paska ja auta armias, jos erehdyt mäkin ohi edes kävelemään, silloin tulee kyllä punkpoliisi nurkan takaa ja pamputtaa päähän. Aijai.

Koettakaa nyt hyvät ihmiset tajuta, että muumit on iso brändi ja jos sen puljun johdossa toimii Tove Janssonin veljentytär, eiköhän se silloin tee hommat niin kuin parhaaksi näkee, siinä on muutaman hipin ihan turha alkaa suutansa soittelemaan. Itkikö kukaan silloin kun muumeista tuli suursuosio ulkomailla? Entä silloin kun suomen televisio alkoi näyttää Japanissa tehtyjä muumianimaatioita? Entäpä silloin kun Naantaliin perustettiin muumimaailma?? Tuskimpa vain. Mutta sitten alkaa kyllä kiinnostamaan, kun iso paha mäkkäri tulee ja alkaa yhteistyöhön moomin charactersin kanssa. Yhteistyöhön, jota moni muu on harjoittanut jo kauan, eikä välttämättä yhtään ylevämmin perustein!! Tervetuloa vaan tähän päivään...jokainen voi vapaasti koettaa hangoitella vaikka ihan kaikkea vastaan ja leikkiä vaikka käpylehmillä, mutta minä en taida jaksaa. Tulkoonkin vaikka se punkpoliisi.