Seksuaali- ja väkivaltarikollisille kovennetut rangaistukset, pelasta elämä

LAPSI ON LAPSI EI MIKÄÄN LELU!!!!!!
Vieras

/ #23 Eikö pedofilia ole muka sairaus!?!?!? TOTTA KAI SE ON!!!!!

21.10.2010 21:35

jos 28v mies kiihottuu 13v tytöstä niin ei se kovin normaalia touhua ole!!! herranjumala kun tyttö ei ole edes kunnolla kasvanut! EIKÄ TIETOINEN OMASTA KEHOSTAAN KUN HÄNEN OLISI AIKA VASTA TUTKIA ITSEÄÄN!!!! sitten tulee mies joka haluaa sitä ja tätä ja samalla pilaa tytön koko elämän, kun tytön pitäisi itse olla valmis ja tietoinen asioista! Lapsen täytyy olla LAPSI!!! jos vittu panettaa niin onhan noita naisia maailma väärällään! miksi tarvitsee pilata VIATTOMAN PIENEN lapsen elämä! tietääkö kukaan teistä millaista on elää sellaisen lapsen kanssa? tai mitä se raukka kokee??? se pieni pää jossa oli se oma ihana maailma...ne kauniit asiat ja hyvä miettiä tulevaisuutta...on REVITTY tuhansiin palasiin ja tyttö ei tule koskaan enään luottamaan eikä kunnioittamaan miehiä! eikä varsinkaan pitämään itsestään eikä siittä että miespuolinen henkilö lähestyy koska PELKÄÄ että se sama tapahtuu taas!"" ...Koittakaa nyt saada järki käteenne ja miettiä hieman mitä suustanne päästelette! Lapsi on maailman ihanin, hennoin, kaunein ja rakkain asia mitä voi vain olla!!! Ei sitä saa rikkoa tosta noin vaan kun jollain tekee hieman naista/miestä mieli!!!! hyi että! maailmasta ei tule koskaan tällaista MUTTA jos minä saisin päättää niin PEDOFIILEILTÄ LEIKATTAISIIN TIETTY OSA NIIN MITÄTTÖMÄKSI ETTÄ juuri juuri pystyy kusella käymään!!! En edes tajua kuinka joku voi niin suurelle mutta kuitenkin niin pienelle ihmeelliselle olennolle<3 tehdä jotain sellaista!?!?!? Aivan järkyttävää!!! Ja mitä enemmän tyttö kasvaa ja haluaa tutustua ihmisiin niin se ei onnistu tietyn ihmisen takia...siinä sitä onkin kiittelemistä, kiitos sinulle joka pilasit elämäni! Se ei ole niin helppoa vaan unohtaa tapahtunutta!