Kannabis lailliseksi

/ #3387 Re:

08.02.2012 22:49

#2: Reija Tyynismaa -

Hyvä pointti. Tämän perusteella alkoholikin pitäisi kieltää lailla. Jos tutkisit väittämiäsi niin huomaisit että kannabis on turvallisempi kuin alkoholi. Sen riippuvuus on samalla tasolla kofeiinin kanssa. Poltin 3v säännöllisesti ja lopetin seinään koska mielenkiinto asiaan loppui. En myöskään käytä enää alkoholia koska kannabis sai minut tajuamaan mitä myrkkyä alkoholi todella on. Ei kannabiksen vaikutuksen alaisena kadota todellisuudentajua. Koet kaiken vain hieman rennommin. Et menetä kontrollia todellisuudesta. Jos väität että tupakka on turvallinen niin kannabis se vasta ihmelääke onkin. Sen avulla koet rakkautta entistä vahvemmin ja haluat auttaa lapsiasi kaikessa niin hyvin kun voit.

Alkoholin vaikutus perustuu aivojen myrkytykseen. Kyllä, myrkytykseen. Kannabiksen vaikutus perustuu aivojen aktivoimiseen. Niiden vaikuttava aine THC sopii ihmisaivoihin kuin avain lukkoon. Sen vaikutus ei ole aivoja "ylikuormittava" tai vahingoittava. Myöskään kannabista ei voi yliannostaa, toisin kuin alkoholia.. Toki kumpaankin ryhmään (alkoholi ja kannabis) kuuluu näitä narkkareita, mutta sen ei pitäisi estää meitä nauttimasta tästä luonnon ihmeestä. Riippuvuus kannabikseen on vain kofeiinin tasolla joten siitä on helppo vieroittaa fyysisesti. Henkinen riippuvuus on kaikissa asioissa ja siihenkin on hyvin helpot vieroitushoidot, jotka eivät kustanna valtiolle paljoa.

Kaikille, jotka tämän lukevat, voin sanoa että jos väitätte kannabista huumeeksi niin sitten meidän pitäisi vetää alkoholi pois. Ainoa syy miksi ette suostu tähän koska Suomalaiset ovat niin tottuneet elämään alkoholin kanssa. En usko että tämä kansa selviäis ilman alkoholia. 60-70-luvuilla kannabiksesta mainostettii että se on myrkky, koska sitä ei oltu tutkittu vielä. Silloin ei kannattanut ottaa riskiä jos se olisikin ollut vaarallinen huume. Nykyään tilanne on täysin erilainen. Kannabis on todettu täysin turvalliseksi ruumiille.

Lopuksi haluan vielä sanoa että jos ette ole lukeneet faktoja ja kokeilleet tätä ainetta, ette voi tulla sanomaan että se on myrkkyä. Älkää tulko nimittämään narkkariksi jos teillä ei ole faktoja, se on vain huonoa argumentointia. Ad hominem jää kotiin. Järki käteen ja käyttäkää omaa päätänne propagandan sijasta.