Eläinlääkäripäivystys Kirkkonummelle

Eläinlääkärille kyllä, Puoskarille kiitos ei

/ #7

12.02.2012 14:56

Kyllä, Kirkkonummelle tarvitaan päivystävä eläinlääkäri toiminta. Mutta vain ammattitaitoisilta eläinlääkäreiltä. Itse en veisi mitään eläintäni sellaiselle eläinlääkärille joka esim antaa iverpektiinijohdannaista sisältävää ainetta collie rotuiselle koiralle ilman minkäänlaista selitystä! Jokainen eilänlääkäri tietää että näin ei voi menetellä collie rotuisten koirien kanssa! Tai että eläinlääkäri lähettää koiran joka vaatii välitöntä leikkausta kotiin kipulääkkeiden kanssa ilman että osaa itse lukea omia röntgen kuviaan. Tai eläinlääkäriä jonka hoito menetelmiä joutuu puimaan Eviran eläinlääkärintyötä valvovien viranomaisten kanssa. Tarve päivystykselle on suuri Kirkkonummella, mutta siihen tehtävään valittavien eläinlääkäreiden ammattitaito on oltava ammattitaitoista ja osavaa!! Jos kunta asialle jotain tekee, niin kehoitan kunnan viranomaisia myös tarkastamaan eläinlääkärin taustat Eviran viranomaisilta.