Suomen HALLITUKSEN pyydettävä anteeksi Israelilta!

Vieras

/ #1759 TV7 Länsirannan asukkaiden rauhan teot

14.02.2012 01:52

Israel puhuu : Länsirannan asukkaiden rauhan teot

Marraskuussa 2010 lähellä Jerusalemia järjestettiin poikkeuksellinen tilaisuus. Muutamia kymmeniä hengenmiehiä, juutalaisia ja muslimeja, kokoontui yhteen rukoilemaan maalle sadetta.

Tilanteen teki vielä mielenkiintoisemmaksi se, että suurin osa osallistujista asuu Juudean ja Samarian eli niin kutsutun Länsirannan alueella. Juudeaa ja Samariaa pidetään israelilais-palestiinalaisen konfliktin ytimenä ja Israelin edellytetään luovuttavan nämä alueet tulevalle Palestiinan valtiolle. Kokoontumisen aloitteentekijänä oli järjestö nimeltä "Erets Shalom" eli Rauhan maa. Tämän epäpoliittisen liikkeen on perustanut ryhmä juutalaisten siirtokuntien asukkaita. He uskovat, että parannus juutalaisten ja arabien väleihin voi lähteä heistä itsestään eikä niinkään ulkopuolisten tahojen asioihin puuttumisesta.

TV7:n hengellinen asiaohjelma maailman ytimestä, Israelista, jossa eletään monenlaisten ristipaineiden ja jännitteiden keskellä.

Kommentoi adressia

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…