Fivan tutkittava uudelleen Ikaalisten Säästöpankin toiminta

Irma

/ #8

20.02.2012 13:31

Hei kaikille ja vihdoin aurinkoista päivää. Alkuinnostuksen jälkeen nimiä on tullut harvakseltaan mutta kuitenkin joka päivä jotain.Kiitos Teille.

Adressin pohja on suoraan Aamulehdestä, siksi siinäkin on virhe, mutta tämän päivän Aamulehdessä on oikaisu koskien juttuamme. Siinä oli virhe joka ei ollut iso mutta virhe kuitenkin.Asian ydintä se ei edelleenkään muuta, sillä pankki on myynyt luottotappioksi merkatun vanhan velan. Ikaalisten pankki EI myynyt Meisu Oyn vanhaa velkaa hauholaismiehelle, sillä Meisu Oy ei ole koskaan ollut velkaa kyseiselle pankille. Velka oli Virtasen velka joka siis juontaa edelliseen lamaan ja pankkikriisiin 90-luvulle, joka ikävä kyllä sattui samaan aikaan hauholaismies -tapahtuman kanssa.

Niinollen virheellinen oli myös se osuus, jossa sanottiin, että hauholaismies sai päätöksellä luvan velkoa Meisu Oyn velkoja Virtasen omaisuudesta . Virtasella ei ole 90-luvun alun jälkeen ollut omaisuutta eli hovioikeus päätöksellään antoi hauholaismiehelle oikeuden periä Meisu Oyltä Virtasen velkoja, koska pankista ostettu vanha velka oli siis Virtasen.
Ja sen vuoksi Meisun osakkeiden omistajalta ulosmitattiin osakkeet ja kiinteistö, joka siis pakkohuutokaupalla myytiin.
Tämä asia ON varmasti vaikea ymmärtää mutta kuitenkaan ei. Meille,jotka tässä sopassa pyörimme, tämä on tajuttavaa kun sitä itse elää, joskaan en ymmärrä käänteitä joita on sallittu tapahtuvan.