Adressi Päivi Räsäsen erottamiseksi ministerinvirasta

näinpä

/ #48 Mietitäänpä hetki

20.02.2012 14:22

Eikö tässä olla jo tultu siihen pisteeseen jossa ymmärrettäisiin että tällä holhouksella on vain huonoja puolia?
Uskoisin että kohuttu väkivaltakäytös juontaa juurensa juurikin näistä rajoituksista. Jos ihmisellä olisi vapaus saada alkoholia silloin kuin haluaa, uskoisin että useammin tulisi kaupasta mukaan twelvi eikä lava, mutta koska yhdeksän jälkeen ei voi ostaa alkoholia, halutaan "varautua," koska mikäs sen ärsyttävämpää kun huomata kello 12 että viinat loppu ja ei ole edes noussut päähän tämä toveri alkoholi. Sitten lähdetään baariin ja katsotaan kelloa: 3 tuntia aikaa saada nollattua, noniin, otetaanpa sitten tarjottimen kanssa kaikki mahdollinen, koska seuraavan kerran alkoholia saa seuravaana päivänä kello 9. TADAA: tässä meillä on sitten lastillinen umpihumalaisia ihmisiä, jotka potkitaan samaan aikaan pihalle raflasta. Tarvitseeko enempää sanoa?
Jos Räsänen on tyytyväinen omaan elämäänsä, luulisi hänen antavan muiden elää myös omaa elämäänsä kuten itse parhaaksi näemme.