Adressi Päivi Räsäsen erottamiseksi ministerinvirasta

Vieras

/ #203 On tässä hieman muutakin...

20.02.2012 19:47

Joo on muuten melkoista jöötiä toi väkivaltarikosjuttujenkin sotkeminen Suomen ravintolakulttuuriin.
Ei varmaan kenelläkään noista "proffista" oo käyny päässä se, että yleisimmin noilla törkeän väkivallan käyttäjillä on veressä hieman muutakin myrkkyä kuin alkoholi. Lääkkeet, kemiat ja muut huumeet on aikalailla isossa osassa noita väkivaltarikoksia. Toki en kiellä, etteikö rähinäviinankin nauttijoissa olis potentiaalia porukkaa pahoinpitelijöiksi, mutta ravintolakulttuurin tappaminen, ja suoranainen riistäminen siltä enemmisöltä, joka osaa käyttäytyä on todella väärin. Eikä tämä homma koskisi vain ravintola työntekijöitä. Ei varmaan käyny rva. Räsäsellä mielessä yökerhoissa esintyvät artistit ym. viihdetaiteilijat, koomikot tms. Puhumattakaan taksikuskeista, jotka nimenomaan ottavat leipänsä ravintoloista ja yökerhoista poistuvien asiakkaiden kotiin/jatkoile kuljettamisesta. Tässä on keseessä helvetin paljon isommasta asiasta, kun vain ravintolan narikka-, baaritiski- ja keittiötyöntekijöistä. On se vaan niin kiva kiillottaa kehää kallon yllä lohkasemalla leipä suurelta osalta Suomen kansaa!