Adressi Päivi Räsäsen erottamiseksi ministerinvirasta

Yksi äänestänyt

/ #465 Re:

20.02.2012 23:51

#1: - Hyssälä ja Räsänen ovat ihan pellejä molemmat.....kuinka joku edes kehtaa heitä äänestää..?????

Minä tunnustan. En siis Hyssälää, vaan Räsästä.

Jos tällaisesta adressista on jollekin mielihyvää, siitä vaan allekirjoittamaan. Minä voisin allekirjoittaa Wallinia ja Kataista vastaan. Jos joku laittaisi adressin, että Brax takaisin oikeusministeriksi, siihen voisin antaa ääneni. Niinistölle annoin ääneni vaaleissa, enkä adressissa, joten eiköhän tässäkin asiassa minun ääneni ratkaise.

En ymmärrä, miten ravintolat kärsisi, jos väki saataisiin aikaisemmin sisään ja ulos. Kaikille on parempi, kun ei olla aivan viimeiseen asti oltu juomassa. Pääsee paljon aikaisemmin toipumaan ja seuraavasta päivästä on jotain iloakin.

Toki jos joku yksisilmäisesti ajattelee, että epäterveettä aamuyön elämää, joka kuormittaa poliisia ei saa rajoittaa, voisi ehdottaa mielestäni jonkinlaista järjestysveroa tai vastaavaa, jolla ne aamuyön tuntien järjestyshäiriöt hoidetaan. Jos asiat olisi reilassa, tuskin poliisi tuollaista esitystä olisi sisäministerille tuonut. Kun valtion budjettia on leikattava, kustannuksia on laitettava kuriin, mutta jos ne kustannukset eivät tuo menoa, vaan tuloa valtiolle, saattaisi moni miettiä tuollaista esitystä uusiksi.