Kannabis lailliseksi

Vieras

/ #2382 turha adressi

06.11.2010 15:24

Teidän käyttäjien on ihan turha jauhaa tätä: "Suomessa kuolee vuodessa n.3000 ihmistä alkoholiin 0 hamppuun." Sillä ei ole minkään valtakunnan merkitystä, koska kannabis on portti vahvempiin huumeisiin! Kannabis itsessään ei ehkä ole vaarallista, mutta vaaralliseksi sen tekee se kun elimistö tulee sille immuuniksi ja vaatii vahvempia aineita. Entinen paras ystäväni alkoi käyttämään kannabista v.2008 satunnaisesti. Vuoden päästä hän ei mistään muusta puhunutkaan kuin kannabiksesta. Hän tarvitsi sitä aina vain enemmän, kunnes se ei enää riittänyt vaan siirtyi vahvempiin. Hän muuttui ihmisenä todella paljon. Nykyään hän on itsetuhoinen ja masentunut. Emme ole enää ystäviä, ennemminkin hyvän päivän tuttuja. Hän vannoi ettei siirry vahvempiin, koska kannabis riittää. Varoitin häntä ja yritin saada häntä lopettamaan ajoissa, mutta turhaan. Hänestä polttelu oli silloin hauskaa. Mahtaa olla hauskaa nyt kun on menettänyt ystävänsä ja elämä menee päin sanonko mitä. Voin vain sanoa tähän: "Mitäs minä sanoin." EHDOTON EI KANNABIKSELLE!