Kannabis lailliseksi

Vieras

/ #2383 OLE REHELLINEN TUNNUSTAMAAN TOSIASIAT

06.11.2010 17:42

#2376: Sime - Re: Re: kivat sulle antti.

Kuulkaa huumeet ovat tosi vaarallisia ja oveliaita.!!!!!!!!! Minä tiedän omista kokemuksista kanadassa,saskatoonissa(saskatchewan-osavaltio intaanikotimaa)marihuana veti minut mukaan oravanpyörään.En välitä lähimmäistä enkä ystävistä,koska sain paljon ystäviä vaikka uusia tyttöystäviä.Ei ole ihmeellistä asiaa siellä ,monet ott Ivat voimakkaita aineita esim öljypohjainen paperi ,jossa pannaan hatsia.olin polttanut sitä monta kertaa.Vuosi 1976-1977. kanadan poliisit valvoivat tiukasti kaikkialla.Jos poliisit tulevat,niin tein viisaksi juouaan iso whiskypullon (kentucky whisky) Poliisi ei pysty arvioimaan.TÄMÄ ON ESIMERKKI. OLIN TODELLA SORTUNUT VAARALLISEEN HUUMEESEEN.HYVÄ KOHTALO KANADAN POLIISI LÄHETTI MINUT TAKAISIN SUOMEEN.SE OLI SUURI ONNI MULLE.KIITOS KANADAN POLIISILLE.En ole syönyt lsd:n tabletteja.HYVÄ ASIA.Nyt minä haluan kertoa sinulle ,älä leiki huumeella .Tiedän enemmän totuuksia marihuanasta ja hasisesta.Olin typerä hippipoika,joka ei ajattelut vaarallisista huumeista.KIITOS JEESUKSELLE.