Adressi Päivi Räsäsen erottamiseksi ministerinvirasta

Vieras

/ #1323 Holhousyhteiskunta

21.02.2012 19:42

Mielestäni suurin ongelma nykymaailmassa on juuri tämä holhous. Joka asiasta tehdään paheita, kaikkea kielletään ja päätellään että yksi asia johtaa väkisinkin siihen toiseen (pahaan). Välillä vaan järki unohtuu matkasta, kuten taas tässäkin.

Holhoamalla ja hyysäämällä saadaan aikaan niitä huonoja asioita, toki myös hyviäkin - sitä kieltämättä, mutta kyllä ns. totuuteen herättäminen (potku persauksille) auttaa monesti ihmisiä enempi.

Tässä kohtaa olen aivan samaa mieltä adressin laatijan kanssa. Mikäli aukioloaikoja lyhennettäisiin tulisi lieveilmiönä varmasti jenkeistä tutut laittomat "underground-bileet" suomessakin tutummiksi. Nuoriso valtaisi/vuokraisi isoja halleja, joihin bileet laitettaisiin pystyyn, ja jossa ei välttämättä olisi sitten edes tätä hommansa osaavaa järjestysmies henkilökuntaa.

Enivei, kannatan Räsäsen kiertoon laittamista. Olin tätä mieltä jo menneisyydessä tapahtuneen homo-keskustelun jälkeen.