Adressi Päivi Räsäsen erottamiseksi ministerinvirasta

#1668: Historian kirja kauniiseen käteen kiitos

/ #1680 Syy ja seuraus

22.02.2012 16:20

Ensinnäkin vieras 1671 älä yhdistele nimimerkkiäni ja otsikkoani yhteen, se on typerää.

Poliisit ei ole kommentoineet tätä sulkemisaikaa keskustelua siten että se olisi muka heidän mielestään positiivinen asia, se että olisi ravintoloiden aiheuttama ongelma.

Jalkaudu ulos viikonloppuisin jonnekin kaupunkiin, esim. Tampere, Turku, Stadi huomaat sen että kuinka paljon siellä liikkuu näitä nuorisojengejä humalapäissään, jotka tekevät koiruuksia, hajoittavat autoaja,kiinteistöjä, varkauksia, tappelevat ym. Heillä ei ole mitää tekemistä ravintoloidrn kanssa. Nämä seikat kuormittavat aivan älyttömästi poliisien resursseja.

Oletko lukenut kieltolaista koskaan? Tämä on paluu vanhaan aikaan, seuraavaksi kielletään lisää.

Ulkonaliikkumiskiellosta kirjoitin tarkoituksella kärkkäästi, pahoittelen jos menetit yö unesi. Jos tämä typerä aloite hyväksytään sillä perustein, että se auttaa ratkomaan alkoholin kulutusta, häiriökäyttäytymistä,rattijuoppoutta, alkoholismia ja poliisin resursseja, ei tämän mukaan enää tarvita poliiseja kadulla öiseen aikaan. Niin ja seuraava ehdotus olisi varmasti se ulkonaliikkumiskielto klo 12 jälkeen, kun huomattaisiin se tosi asia, että nuoriso olisi jengeineen edelleen humalassa kadulla, muun aikuisväestön kanssa, koska ei olisi enää paikkoja juoda laillisesti öiseen aikaan.

Syy ja seurauksena olisi laiton viinan rahtaaminen, laittomat salakapakat, trokarit, kuten kieltolain aikaan 30-luvulla.