Adressi Päivi Räsäsen erottamiseksi ministerinvirasta

Heikki Paatelainen

/ #1854

23.02.2012 12:44

On kyllä hieno lukea, kun nämä uskovaiset ja absolutistit täällä huutavat, että tiukemmaksi vaan valvontaa. Ihmisen kuuluisi olla vapaa tässä maailmassa. Kyllä te lampaat aina löydätte jonkun johtajan kirkoistanne ja muista, mutta minä en halua kuulua teidän ryhmäänne. Olen nuorempana itsekin viihtynyt baareissa todella paljon, mutta 15 vuoden aikana kukaan ei ole minua lyönyt, enkä minä ole lyönyt ketään. Suurin osa ihmisistä on rauhallisia, mutta aina on näitä jotka pilaavat muiden maineen, niinkuin teillä tämä Räsänen (puhumattakaan nyt koko korruptoituneesta hallituksestamme ja yritysjohdosta).

Aiemminkin tässä on jo kyselty, mikä kieltolaki on koskaan toiminut? Portugalissa on kaikista huumeistakin otettu rangaistavuus pois ja siellä rikostilastot ovat kääntyneet jyrkkään laskuun. Vaikka osa teistä ihmisistä tarvitsisikin holhoamista, niin MINÄ en ole TE, eikä teillä tai kenelläkään muulla ole mitään oikeutta päättää minun henkilökohtaisista asioistani niin kauan, kun en sillä muille harmia/pahaa oloa aiheuta.