Adressi Päivi Räsäsen erottamiseksi ministerinvirasta

Vieras

/ #1957

24.02.2012 00:07

Olenko ainoa joka on hieman huolestunut suomalaisten alkoholikeskeisyydestä? Päivi Räsänen HEITTI ilmoille tämän asian, että alkoholin myyntiä VOISI rajoittaa (loppujen lopuksi asiahan on kokonaan Ministeri Räsäsen toimivallan ulkopuolella) ja heti ollaan järjestämässä mittavaa kansannousua... Herätkää nyt hyvät ihmiset! Ei Ministeri Räsänen ole edes missään vaiheessa vaatinut, eikä edes ehdottanut tämänlaista uudistusta. Hän on sanonut oman mielipiteensä asian tiimoilta. Jos ravintolan toimeentulo on kiinni etanolin myynnistä ja humalahakuisesti juovista asiakkaista, se ei varmasti ole kovinkaan laadukas rafla. Ehdotankin, että ravintoloitsijat valittamisen ja spekuloinnin sijaan panostaisivat muuhunkin, kun anniskeluun (Vaikka uskonkin että tämän adressin allekirjoittajista 1% on oikeasti ravintolanpitäjiä ja 99% on huolestuneita alkoholin käyttäjiä). Tämä on minun mielipiteeni. Ehkä Suomi on vaan alkoholin suurkulutuksen luvattu maa, eikä kukaan osaa katsoa kriittisellä silmällä mitään mikä liittyy alkoholiin, varsinkaan rajoituksiin jotka liittyvät alkoholiin. Lopuksi: Chillatkaa ihmeessä, Räsänen ei voi alkoholin myyntiin millään tavalla suoraan vaikuttaa.