Kannabis lailliseksi

/ #2409 HEI PIENIVIHREÄMIES

09.11.2010 10:16

#2406: pienivihreämies - antille asiaa syrjinnästä

Älä luule semmoisia juttuja ,jonka en tarkoittanut tätä : minä ajan kaikki pilvenpolttajat työttömyyseläkkeelle.en sano mitään huumehörhö-sanakäytöstä.Minä olen itseoppinut omalla vastuulla. Ei kukaan opeta minua.Kuunnelkaa tosiasiaa:pilvenpolttaja ei huomaa olevansa oikeasti riippuvainen pilvenpolttaja.MONTA VUOTTA PILVENPOLTTAJA MUUTTUU KOKO AIKA TÄYSIN SELLAISEKSI HENKILÖKSI ,JOKA MENETTÄÄ OMAN JÄRKEVÄN.NIIN HÄN EI PYSTY KYKENEMÄÄN TAI YMMÄRTÄMÄÄN.AVUTON HENKILÖ EI AJATTELEE TERÄVÄSTI JA ÄLYKKÄSTI. SINUN TÄYTYY SÄÄSTÄ OMAA ÄLYÄSI ILMAN HUUMEET. Ymmärrätkö mitä tarkoitin juuri tätä .MENKÄÄ JUOKSEMAAN JA VOIMISTELEMAAN TAI UIMAHALLIIN OMAN KUNTON KOHENTAMISEKSI.OLET YHÄ TYÖPAIKALLA,JOS JAKSAT.SYRJÄYTYNEISUUS : MINÄ TARKOITAN ,SUOMESSA KUKAAN VOI JOUTUA SYRJÄYTYMISEEN MITÄ TAHANSA.ESIM VOI OLLA MINÄ.MINÄ EN HALVENTA HUUMEKÄYTTÄIJÄ,VAAN PÄINVASTOIN MINÄ HALUAN NOSTAA SINUA ONNELLISEEN ASEMAAN. JEESUS ON AINOA OIKEA MIES! RAKKAIN TERVEISIN ANTTI