Kannabis lailliseksi

11.11.2010 17:03

#24: Bob Parkkonen -

Tieto peräisin täältä?

Suomessakin meininki voi mennä samaan suuntaan laillistamisen myötä, mutta kaikkeen on ratkaisu.

Kuten Amsterdamissa, rikollisjengejä on muuttanut maahan kannabiksen laillisuuden vuoksi ja alkaneet kasvattamaan kasvia tehdäkseen laittomia "takaovi kauppoja" coffeeshoppeihin. Tarkat valvonnat kannabismyyjille ja halukkaat kasvattajat hakekoot kasvatusluvat. Ns. veronkiertäjät eli nämä rikollisliigat jotka tulevat tekemään rahaa verottomana näillä takaovikaupoilla jäävät kiinni kun valvonta pidetään kurissa.

En näe Kannabiksen laillistamisessa ongelmia, kertokaa syitä? Alkoholin aiheuttamat kuolemat vähenevät kun alkoholistit vaihtavat pullon bongiin ja pesälliseen tiukkaa nuppua! Koti-ilta menee HYVIN syödessä ja rentoutuessa, mikäs sen mukavampaa!

Joku rouva oli kirjoitellut että mitä jos äiti polttaa tupakan sijaan kannabista bla bla bla.. Jatkakoot äiti vaan tupakka linjalla jos tervakääryleet maistuu. Olisiko alkoholisti läsnä lapsilleen? Lähteekö äitillä päivä käyntiin kossupullon jälkeen, leikit kännissä lasten kanssa ja sammut. En usko.. Sekin äiti joka haluaa maistella jointin tehkööt sen perjantai iltana kaveriporukalla siellä kahvilassa niinkuin teet alkoholin kanssa baarissa samalla kun lastenhoitaja hoitaa muksuja! :P