Lapsen vieraannuttaminen rangaistavaksi

-iskä-

/ #7 Asiallistako..

05.03.2012 18:35

Kyllä varmasti asiallista on tällainen, mutta jos juuri tuomio on ja siksi saattaa myös asiat mennä niin "ei" toivotulla tavalla esim.isän kannalta,silloin pitäisi myös hyväksyä se.Tässä asiassa tuntuisi olevan varmastikin asiasta viranomaispäätöksiä ja merkintöjä taustalla ja se voi olla,mikä vieraannuttaa ihan asiasta,onko lapset itse halukkaita menemään,miten lapset kokee isän/äidin luo menemisen,väkivaltaa,huutoa,ei rakkautta lapsille,mitä he todella tarvitsevat vaikeuden keskellä muutenkin,onko kumma,ettei lapset mene vanhemman luokse ja ajaa siten katkeroitumaan. On vanhempien riita-asia mikä tahansa,ei pitäisi asiat mennä siihen vaiheeseen,jotta lapset olisi "pelinappuloina" riitojen keskellä. Lapset kärsivät eniten vanhempien riita-asioissa ja se on todellakin fakta!! Adressi on asiaa mutta,onko vailla todellista pohjaa,asiallista pohjaa,tuleeko tässä asiassa jatkossa käytettyä oikeutta väärin,vain kiusatakseen toista vanhemmista??