Oppilaaksiottoalueiden muutokset Kirkkonummella

Tyytymätön veronmaksaja

/ #12 Hävettävää toimintaa jälleen!!!

06.03.2012 09:49

Kovin surullista on huomata Kirkkonummelaisena veronmaksajana, että täällä ei kuunnella kuntalaisia millään hallinnonalalla. Tavallista toimintaa on tehdä hyvin kalliita suunnitelmia, ajattelematta tarkemmin toisiko ne oikeata säästöä tai toivottua tehokkuutta jatkossa.

Valitessamme uutta kotikuntaa Kirkkonummea ja lähemmin Laajakalliota, oli tärkeänä tarkaisuna päätöksessä mitkä ovat lapsiemme lähikoulut ja päivähoito, miten niihin pääsee turvallisesti kulkemaan ja miten ne sopivat lasten harrastusten kanssa. Nyt sekä Laajakallion 5-6 luokkalaisten siirtäminen Gesterbyhyn ja musiikkiluokkalaisten siirtäminen Upinniemeen tuntuvat täysin absurdeilta suunnitelmilta. mm jo todetut sisäilmaongelmat Upinniemenkoulussa ovat tilahallinnon päättäjän mukaan vain yksilön erityistä herkkyyttä, ei tosiasia, joka tulisi huomioida päätöksenteossa. Valitettava tosiasia kuitenkin on, että sisäilmaongelmat erityisesti kosteusvauriokohteissa on merkittävä terveydellinen haitta, joihin lapsiamme tai opettajia ei tulisi altistaa. Ehdotukseni on että siirretään kunnantalon päättäjät Upinniemen kouluun ja otetaan kunnantalo koulun käyttöön!!!