Adressi Päivi Räsäsen erottamiseksi ministerinvirasta

Hyvää musaa ja tanssia yökerhossa ei yöllä kotona

/ #2232 Yökerhoja itsekin testannut vuosina 1972-2012.

08.03.2012 21:26

Asun Helsingissä Kalliossa. Tällä kaikki ravintolat suljetaan 02.00 mennessä, paitsi viikonloppuna yksi joka ei ole kerrostalossa (kesällä poikkeuksellisesti ehkä Suvilahti ym.). Keskiviikosta sunnuntaiaamuun jatkot kadulla, sisäpihalla ja asunnoissa. Musa pauhaa, porukkaa ravaa asuntoihin ja tupakalle kännissä tms. välillä myös käytävässä jatkot. Usein meno jatkuu kello 06.00 saakka, etenkin kesällä. Välillä soitan poliisit rauhoittamaan meteliä. Mielummin joka kaupungin osaan yökerho joka on auki 07.00 saakka alueella jossa ei tule suuria häiriöitä viereisiin asuintaloihin. Nyt tunnen asuvani kerrostalossa jossa on yökerho koko yön, kesällä lähes joka ilta. Tämän vuoksi en kannata Päivi Räsäsen ehdotusta, muuta Päivi kesäksi asumaan Kallioon, Alppilaan tai Vallilaan niin et nuku vaikka lähiravintolat suljetaan toivomaasi aikaan. Aion ilmoittaa poliisille useammin metelistä, mikäli on tarvetta Päivin ansiosta.