Kannabis lailliseksi

Vieras

/ #2454 to the futuree!!!!

14.11.2010 19:16

varmaan jokainen suomalainen tuntee jukka kuoppamäen kipaleen sininen ja valkoinen ja pitää tätä isänmaallisena. hyvin vahva kipale joka kuvastaa suomen maata. yllättävän moni on järkyttynyt kun tämä muusikko onkin mennyt laulamaan myös kappaleen kukkasen valta.

niin on kannabis kulkenut pitkään suomen kulttuurissa, mutta kaikki ovat olleet tyytyväisiä kun se on pidetty piilossa. kyllähän se varmasti pelottaa kun alkavat suomalaiset tajuta millaisessa maassa me oikein asutaan. ei meille pelkkä viina riitä. osa haluaa teetä huumaavaa.

ei meidän kaduilla enään kävele pelkkiä suomalaisia, aamulehtikin aikoinaan nosti haloon kun musta mies pyöri tampereella. nykyisin suomineidon päällä tallustaa jos minkä väristä ja kokoista kansalaista. uskontoja on joka lähtöön ja porukka mässyttää kebabbia. on myöhaistä yrittää korjata suomi kuvaa perus junttinismiin.

ymmärrän kyllä että masentaa kun taistellaan kannabiksen puolesta, jos itse ei halua kuin alkoholia ympärilleen, mutta nyt rupee olemaan jo pikkaisen myöhäistä. ihmiset polttelevat vihreämpää vaikka ovatkin tietoisia että se on laitonta. ei sitä varmasti ole helppo hyväksyä, mutta ikävä kyllä ei päästä ajassa taaksepäin.

''Minä saan nytkin käyttää valitsemaani turvallisempaa päihdettä juuri silloin kun haluan, uhkana on vain pieni muutaman kymmenen euron sakko.''

joten miksi emme hoitaisi asiaa alta pois, korjataan päihde politiikka siihen kuntoon, että he jotka viitsivät nähdä vaivaa kannabiksen kasvattamiseen saisvat tehdä sitä myös lain luvalla. ganjalaiset saisivat kasvatella ja poltella omissa oloissaan niin ei teidän tarvisi enään kuunnella protestiralleja. kyseisen asian puolesta tullaan kuitenkin valistamaan kunnes sen käyttäminen omissa oloissaan on sallittu, sen voin ainakin omalta osaltani luvata.