Vaadimme kansanäänestystä ydinvoimasta ja uraanikaivoshankkeista

Vieras

/ #818 Re: Re: Re: Re: Re: Elämän puolesta ,uraanivoimaa vastaan

12.04.2012 22:12

#816: . - Re: Re: Re: Re: Elämän puolesta ,uraanivoimaa vastaan

huoh. en puhunut kaupallisista ja poliittisista vaikutteista. nimenomaan luontoon vaikuttavista sekä ihmisiin vaikuttavista tekijöistä.
suosittelen hankkimaan tiedot oikeasti eikä sokeasti googlesta etsimällä. joskus vielä käy niin että eipäs osunutkaan kohdalleen.

eikä se japani siitä mihinkään romahda. jo pelkästään siitä syystä että neuvostoliitto verrattuna japaniin oli huomattavasti isompi alue jotenka sitä ei voitu hallita enään kunnolla kriisin jälkeen= elinolosuhteet huonot= porukka rupesi rettelöimään=neuvostoliitto romahti(tähän väliin vielä monta seikkaa johtoportaassa)

japani on taas niin pieni maa jossa toimii kova kuri=ihmiset tekevät kaikkensa että maasta saadaan taas samanlainen kun se oli ennen tsunamia+ydinvoimala onnettomuutta (jotenkin tuntuu että ihmiset unohtavat mistä se reaktorin "räjähtäminen" johtui)=ei rettelöintiä=ei romahdusta (elinolosuhteisiin nähden). Rahallisesta puolesta en sano juuta enkä jaata. enpä ole perehtynyt paljonko tien rakentaminen maksaa japanissa. mutta mitä kuvia olen asiasta nähnyt niin ei siellä huonosti mene.

egologiselta kannalta maalla menee huomattavasti huonommin mutta sekin alue lähinnä rajoittuu ydinvoimalan lähituntumaan. pahimmat p*skat niskaan sai kiina siltä kannalta.

ottakaa ihmiset pää pois p*rseestä ja ajatelkaa asioita itse omassa pienessä päässä elkääkä vain lukeko uutisista että mitä siellä on voinut tapahtua ja iltalehti on varmin tietolähde (hohhoi).