Vaasan musiikkiluokkien puolesta

Musiikin, ei "musiikin" kuluttaja ja osaaja

/ #341 Re:

27.04.2012 06:54

#328: -

Heppoisastipa kirjoittelet! Tuonpuolen harakatkin nauravat tälle moukkamaiselle toiminnalle Onkilahden koulun ongelmia ratkaistaessa. Eivät ne Jurista johdu. Asiaan aikamoisen paljon perehtyneenä ihmettelen, miten työilmapiiriongelmat kyseisessä koulussa on vuosien saatossa jätetty hoitamatta. Asiasta vastuussa on rehtori ja hänen esimiehensä. Mikäli he eivät siihen pysty, on Suomessa ainakin muutama huippuosaaja varmasti aina käytettävissä. Asia olisi ollut tärkeä. Ja kun sitä ei ole hoidettu, olisi mielestäni ollut syytä nytkin miettiä rehtorin vaihtamista. Vaasalaisena veronmaksajana minulla on oikeus saada tietää oikeat syyt Jurin erottamiseen - ilman mesomista, ilman huutamista. Sivistyneesti. Olen lukenut asiasta monen monta paperia ja vähäiset hiukseni ovat olleet hämmästelystä ja häpeästä pystyssä jo pitkään! Toivottavasti Juri saa viedyksi asiansa eteenpäin, häntähän ei ole kunnolla vielä kuunneltu. Ja jaksaisi viedä asian mahdollisimman pitkälle.

Tällä menolla Vaasasta ei tule sivistyskaupunkia. Ajatellaanko ja toimitaanko täällä monissa asioissa"väärällä päällä", vai eivätkö vain rahat ole riittäneet pätevien koulutoimen virkamiesten palkkaamiseen?