Kannabis lailliseksi

Vieras

/ #2586 #2582: - #2579: Vieras - Re: #2571: vieras - #2559: - #2541: - Idiootit

28.11.2010 13:16

Todellakin on reilua rangaista kannabiksen polttamisesta, koska se on huume ja laitonta! En tiedä varmuudella kuka meni mihinkin ansaan, mutta kun kannabis ei enää riittänyt niin siirryttiin vahvempiin. Siinä voi olla myös se, että diilerit eivät suostuneet myymään kannabista vaan ainoastaan vahvempia, jolloin automaattisesti jää koukkuun vahvempiin eikä kaipaa enää kannabista. MUTTA jos he eivät ikinä olisi aloittaneet kannabiksen käyttöä he eivät olisi nyt koukussa vahvempiin huumeisiin. Joten todellakin kannabis on portti vahvempiin huumeisiin, monessakin mielessä. Ylensyöminen ei ole laitonta, laihduttamaan pystyy aina ja kuiville pääsee helpommin. Toista se on huumeissa. Etkö pystynyt vastaamaan kysymykseen, jonka esitin edellisessä tekstissä? Taidat olla jo niin koukussa kannabikseen. Ja jos luottodiilerisi tarjoaa sinulle vahvempaa ilmaiseksi, koska kannabis on loppunut ottaisitko. Ottaisit.