Sävelradion saatava jatkaa

Puumala

/ #7

02.12.2006 02:25

Itse olen keski-ikäinen ja kuunnellut sävelradiota vuosia ja rehellisesti on sanottava, että autossa, kotona, aina kun radion aukaisee sävelradion taajuudella, ei ole tullut koskaan mieli etsiä toista radiokanavaa.

Kun työpaineet ovat synkentäneet mielen, sävelradio on auttanut unohtamaan.
Kun on tuntunut, että ei enää jaksa, sävelradion toimittajien höpinät ovat uskomattoman hyviä ja aina piristäneet mieltä ja vielä päälle hyvä musiikki.

Kun yöllä ei ole saanut unta, on voinut laittaa sävelradion soimaan ja hyvä musiikki on vienyt unten maille, paitsi, ei tänään, koska sävelradio loppuu. Nyt on pakko kuunnella päivät+yöt, nämä viimeiset päivät.

Sävelradion viimeisen päivän, viimeisen tunnin, nauhoitan lähetyksen,(sanokoon teosto mitä tahansa) ihan muistoksi jälkipolville, periaatteella "kuunnelkaa, kunnon juontoja+musiikkia ja muistakaa, millaista musiikkia/juontoja voi olla ja muistakaa, millaisia päätöksiä tekee Liikenne- ja viestintäministeriö".

Vuoden vaihtuessa voin sulkea radion ja heittää sen kierrätykseen, ei sieltä tule enää mulle mitään.

Toimittajat/aiheet/haastattelut/musiikki/ kaikki aivan liian hyvää ollakseen totta. Ilmeisesti tämän takia sävelradio pitää lopettaa, ei näköjään tässä maassa saa olla mitään hyvää ohjelmatarjontaa.

Silti, kiitos Teille, Sävelradion porukka, upeista vuosista, uskomattomista musiikkielämyksistä ja mielettömän hyvistä juontajista! Ikävä tulee, oikeestaan on jo.

T:Osmo Julin