Uutisointi Johanna Tukiaisesta lopetettava

Vieras

/ #38 Viikko sitten minusta tuli Tukiaisen "peppufrendi" ja mihin tämä johtaa?

29.11.2010 17:47

Hymy-lehti taitaa olla ainoa media, jolla on ensikäden tietoa siitä mistä Tuksu-jutussa on nyt kysymys. Tuksujuttu on saanut uuden käänteen: nyt keskustellaan siitä miten lehdistö ja politiikka Suomisirkuksessa toimii. Mitään foorumia ei ole, missä julkaista vakavaa, todellista aineistoa. Yhä useampi syrjäytyy ja työelämässä ollaan kamalassa oravanpyörässä. Ketään ei kiinnosta, sillä työelämässä olevilla ei ole aikaa ja syrjäytyneet, työttömät ja mielenterveysongelmaiset eivät jaksa olla kiinnostuneita. Radio ja tv jauhaa uutisissa paskaa. Mitään kunnon kotimaan- eikä ulkomaan uutisia ei julkaista. Lehdet kirjoittavat roskaa turhista julkkiksista. Tule blogiini lukemaan mitä viimeksi olen sinne kirjoittanut. Se on jotain mikä liittyy tähän. Tuksun ja minut yhdisti otsikko: "Harkitsen aborttia." Ja näin ollen minusta tuli Tuksun "peppufrendi" ja aloin ehkä käyttää häntä hyväkseni saadakseni julkisuutta vaikeissa asioissa, jotka ovat todellisuutta tämän päivän Suomisirkuksessa. Ja Hymy on napannut! Taisivat saada kalan!