Kannabis lailliseksi

Vieras

/ #3617 Re: Re: Re: Re: Kannabis alkoholin tilalle tai vaihtoehtopäihteeksi.

07.05.2012 14:34

#3615: - Re: Re: Re: Kannabis alkoholin tilalle tai vaihtoehtopäihteeksi.

"Vaarallisen päihteen vapauttamisen perustelu sillä, että joku toinen päihde on vaarallisempaa on naurettavaa. Sillä voisi perustalla vain sen jälkimmäisenkin kieltämistä. Mutta osalle ei näköjään mikään riitä. Pää pitää saada sekaisin keinolla millä hyvänsä."

Ensinnäkin, ota selvää asioista.
'Naurettavaa' on pakottaa muut käyttämään VAARALLISTA päihdettä, vaikka huomattavasti vaarattomampi rentoutus olisi saatavilla. Kyse ei ole siitä ettei jokin 'riitä', vaan ettei ole laillisesti saatavilla. Kyse on myös vapaasta tahdosta ja siitä, että on oikeus rentoutua omana vapaa-aikanaan miten haluaa, kun sillä ei uhkaa muita -kuten alkoholia rätläävät useimmiten tekevät.

Ei kannabiksesta nyt niin hirveän sekaisin mene, ei verrattain humalatilaan, -saati lääkärin määräämiin särky- ym lääkkeisiin. Kirjoituksesi vain paistaa tietämättömyyttä, toimivaa propagandaa johon te vastustajat olette jumiutuneet. Pää pois boolikulhosta ja faktat selviksi!