Elävä keskusta ilman toriparkkia

Vieras

/ #45

03.06.2012 22:04

Turun sanomissa 3.6. ylilääkärit vetoavat päättäjiin Tyksin rakennusten korjaamisen ja uudelleen rakentamisen puolesta ja pyytävät päättäjiä laittamaan rakennushankkeet tärkeysjärjestykseen. Jos kaupunginjohtaja ja kokoomus olisivat ajaneet todellista asiaa eli Tyksin rakennuksia, niin ne olisivat olleet jo aikoja sitten erittäin hyvin suunniteltuja ja rakentaminen hyvässä vauhdissa, mutta niillähän he eivät tee Ilkka Kanervia, eivätkä saa hyvä veliketjulleen riittävästi rahaa (huomattavasti tuottoisampaa on kaivaa turhaa monttua vuosikausia, sillä vain hyväveliketju hyötyy siitä ja vain heillä on varaa pysäköidä valmiiseen monttuun, tavalliset ihmiset eivät suostu maksamaan nykyisen Louhenkaan parkkimaksuja) Toivottavasti valtuustossa on kuitenkin järkeä ja omillaan ajattelevia, myös SDP:n joukoissa, huolimatta heidän puheenjohtajansa Jarmo Rosenlöffin painostukseta tai TOK:n piilopainostuksesta.